Treść pytania
Dwie sprawy:
1 - Czy ul. Poznańska w Konarzewie doczeka się "załatania" dziur w jezdni na wysokości boiska i sąsiedztwie skrzyżowania Poznańska-Szkolna-Kościelna? Pasem jezdni w stronę S5 nie da się normalnie przejechać, najgorzej jest w okolicy skrzyżowania z ul Szkolną i Kościelną, jest tam dziura na dziurze i żeby przejechać nieraz trzeba odczekać co potęguje zator na jezdni.
2 - Czy w najbliższej przyszłości jest planowana modernizacja przejścia dla pieszych przez jezdnię na przy dworcu kolejowym w Dopiewie, np kładka bądź tunel?
1 - Czy ul. Poznańska w Konarzewie doczeka się "załatania" dziur w jezdni na wysokości boiska i sąsiedztwie skrzyżowania Poznańska-Szkolna-Kościelna? Pasem jezdni w stronę S5 nie da się normalnie przejechać, najgorzej jest w okolicy skrzyżowania z ul Szkolną i Kościelną, jest tam dziura na dziurze i żeby przejechać nieraz trzeba odczekać co potęguje zator na jezdni.
2 - Czy w najbliższej przyszłości jest planowana modernizacja przejścia dla pieszych przez jezdnię na przy dworcu kolejowym w Dopiewie, np kładka bądź tunel?
Treść odpowiedzi
1. Odcinek jezdni w Konarzewie, który Pan wskazuje jest poddawany ekspertyzie ze względu na wadliwie wykonaną nawierzchnię. Zostanie ona naprawiona w maju, a najdalej czerwcu br.
2. PKP przygotowało prekoncepcję rozbudowy trakcji do czterech torów. To szerszy projekt inwestycyjny, który Koleje opracowują na najbliższe lata. W tych planach mieści się też budowa tunelu – przejścia dla pieszych i rowerzystów.
2. PKP przygotowało prekoncepcję rozbudowy trakcji do czterech torów. To szerszy projekt inwestycyjny, który Koleje opracowują na najbliższe lata. W tych planach mieści się też budowa tunelu – przejścia dla pieszych i rowerzystów.
Imię
Łukasz
Data