JMM to zespół ludzi, którzy od lat zajmują się realizacją projektów finansowanych ze środków publicznych – w tym Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS+). Aktualnie poszukujemy osoby, która dołączy do naszego działu księgowości i pomoże nam w rozliczaniu projektów.
Twoje zadania będą obejmować:
- wsparcie głównej księgowej oraz zespołu rozliczeń projektów EFS+,
- wprowadzanie, weryfikację i porządkowanie danych księgowych,
- przygotowywanie zestawień i raportów (tak, Excel będzie Twoim przyjacielem!),
- współpracę z innymi działami przy rozliczaniu projektów i dokumentacji finansowej,
- bieżące zadania administracyjne wspierające pracę działu.
Szukamy osoby, która:
- jest dokładna, skrupulatna i lubi porządek w dokumentach,
- ma umiejętność analitycznego myślenia i potrafi logicznie łączyć fakty,
- dobrze czuje się w pracy z Excelem (warunek konieczny). Pracy z programami księgowymi możemy CIę nauczyć.
- potrafi współpracować w zespole i nie boi się zadawać pytań,
- mile widziane (choć nie wymagane) – doświadczenie w księgowości lub w rozliczaniu projektów.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- wynagrodzenie 4000 zł netto na okresie próbnym, a po maksymalnie 3 miesiącach: +20%. Kolejne progi zarobków zależą od zaangażowania, tempa opanowania nowych obowiązków.
- możliwość nauki od doświadczonego zespołu i realnego rozwoju w obszarze księgowości i finansów projektowych,
- pracę w przyjaznej atmosferze, pakiet medyczny
- wygodne biuro, dobrą kawę i ludzi, z którymi naprawdę da się pracować. ☕
Jak aplikować:
Jeśli czujesz, że to coś dla Ciebie – wyślij swoje CV na adres: @email.
W tytule maila wpisz: Asystent księgowości
Nie musisz mieć wieloletniego doświadczenia, żeby dobrze zacząć. Jeśli jesteś osobą, która lubi porządek, liczby i logiczne myślenie – daj nam znać.
Klauzula informacyjna
Informujemy, że Administratorem Pana/i danych osobowych przesłanych w procesie rekrutacji będzie JMM Sp. z o.o. z siedzibą w Palędziu, ul. Żurawinowa 10, 62-070 Palędzie, e-mail: @email. Dane te zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby procesu rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu.
We wszelkich sprawach związanych z ochroną Państwa danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z JMM listownie na wskazany powyżej adres jej siedziby lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: @email.
Państwa dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyrazili Państwo stosowną zgodę w treści swojej aplikacji. Możemy przetwarzać Państwa dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony
przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
Państwa dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Państwa wizerunek) przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyraziliście Państwo, wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do krajów trzecich lub organizacji międzynarodowych, jak również nie będzie wobec Państwa stosowane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie.
Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 1 roku od momentu otrzymania od Państwa aplikacji.
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane następującym odbiorcom:
• Dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator, w celu utrzymania ciągłości oraz poprawności działania systemów IT;
• Kancelariom prawnym;
• Podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską w celu dostarczenia korespondencji.
Wszyscy nasi dostawcy mają siedziby w Polsce/w UE.
Posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych i prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich dalszego przetwarzania. W każdym czasie możecie Państwo cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem e-mail @email. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Mają Państwo również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczą