Przejdź do treści

I. Wymagania 
a. Wymagania podstawowe:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) wykształcenie zgodne z wymogami ustawowymi,
c) aktualne prawo wykonywania zawodu (pielęgniarka/położna),
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,

b. Wymagania dodatkowe:
a) posiadanie prawa jazdy kat.B 
b) Książeczka sanitarno – epidemiologiczna
c) obowiązkowość, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
d) umiejętność dobrej organizacji pracy
e) zdolność do samodzielnej pracy, chęć poszerzenia wiedzy
f) odporność na sytuacje stresowe

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Zapewnienia opieki i udzielenia niezbędnych świadczeń mieszkańcom Domu.
b) Wykonywania w ramach sprawowania opieki podstawowej obowiązujących w aktualnych zapisach prawnych czynności w zakresie: higieniczno – pielęgnacyjnym; pielęgnacyjno – leczniczym; diagnostycznym; świadczeń podstawowych: promocji zdrowia; wsparcia organizacyjnego dotyczącego korzystania ze świadczeń systemu opieki zdrowotnej i współpracy w tym zakresie 
z pracownikami socjalnymi;
c) Wykonania kwalifikacji- rozpoznania mieszkańca do objęcia opieką pielęgniarską (skala Barthel), ustalania problemów pielęgnacyjnych i zdrowotnych, doboru metod pielęgnacyjnych oraz zaplanowania indywidualnego planu opieki;
d) wykonywanie we właściwym czasie zaleceń lekarskich, podawanie leków, karmienie mieszkańców wymagających;
e) prowadzenie obowiązkowej dokumentacji medycznej i jej archiwizacja;
f) udzielanie pierwszej pomocy w sytuacja zagrożenia życia i zdrowia.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Umowa o pracę na zastępstwo 
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy (1/1)
Równoważny system czasu pracy do 12 godzin
Możliwość zakwaterowania w bazie noclegowej placówki (tzw. hotelu pracowniczym).


IV. Wymagane dokumenty:
1/ list motywacyjny,
2/ cv,
3/ kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje,
4/ podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. tj. z 2016 r. poz. 922 z późn.zm.) (druk dostępny pod adresem www.dpslisowki.powiat.poznan.pl/bip - zakładka oferty pracy )

Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie dokumentów rekrutacyjnych (CV, list motywacyjny, kopie dyplomów, dokumenty potwierdzające kwalifikacje, doświadczenie zawodowe) wraz z podpisaną klauzulą informacyjną na adres mailowy lub pocztą tradycyjną na adres DPS w Lisówkach, ul. Leśne Zacisze 2, 62-070 Dopiewo
Dodatkowe informacje w dziale kadr pod numerem telefonu: 61 8148-049.

Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są do dnia 03.10.2025r. (decyduje data stempla pocztowego). 

Dom Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Klauzula informacyjna
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w 
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne 
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2); zwanego dalej w skrócie „RODO”, informujemy, iż:
I. ADMINISTRATOR DANYCH.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Dom Pomocy Społecznej w Lisówkach, ul. Leśne Zacisze 2, 62-070 Dopiewo.
II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1. pod adresem poczty elektronicznej: @email,
2. pod numerem telefonu: 882 155 218,
3. pisemnie na adres: TMP IT GROUP sp. z o.o., ul. Starowiejska 8, 61-664 Poznań, z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.

III.PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
1. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się w związku z realizacją celów związanych z przeprowadzeniem postępowania rekrutacyjnego na stanowisko, na które prowadzony jest nabór lub celów związanych z przeprowadzeniem przyszłych postępowań rekrutacyjnych.
2. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj.: obowiązek prawny ciążący na Administratorze wynikający 
z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy; ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych;
2) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, ponieważ przetwarzanie danych osobowych może okazać się niezbędne do wykonania umowy, której będziecie Państwo stroną, lub do podjęcia działań na Państwa żądanie, przed zawarciem umowy;
3) art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj.: wyrażona przez Panią/Pana zgoda na przetwarzanie danych osobowych, które zostały przez Państwa przekazane z własnej inicjatywy (m.in. 
wizerunku). 

IV.ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Dane osobowe, co do zasady, nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem:
1. podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa, w szczególności organów władzy publicznej;
2. podmiotów wspierających nas w wypełnianiu naszych uprawnień i obowiązków oraz w świadczeniu usług, w tym zapewniających obsługę informatyczną, prawną, usługi 
pocztowe, kurierskie, a także dostawców systemów informatycznych, udzielających asysty i wsparcia technicznego dla systemów informatycznych, w których przetwarzane są Państwa dane.

Pełna treść klauzuli dostępna pod adresem: https://dpslisowki.powiat.poznan.pl/bip/wp-content/uploads/2025/09/Klauzula-informacyjna-rekrutacja-pracownika.pdf

Pracodawca
Dom Pomocy Społecznej w Lisówkach
Lokalizacja
Lisówki
Telefon
618148049
E-mail
Czas i autor dodaniaCzas i autor ostatniej zmiany


Zuzanna Kaczmarek


Zuzanna Kaczmarek