
Zapraszamy do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych, które dotyczą wykonania dokumentacji projektowej budowy ul. Rolnej w Dąbrowie na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 307 do ul. Leśnej oraz w sprawie koncepcji projektu stałej organizacji ruchu na drogach osiedlowych zlokalizowanych po zachodniej stronie ul. Poznańskiej w Dabrówce. Konsultacje potrwają do poniedziałku 6 października.
KONSULTACJE DOTYCZĄCE WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWY UL. ROLNEJ W DĄBROWIE
Przedmiotem konsultacji społecznych jest prezentacja koncepcji zagospodarowania terenu z naniesioną geometrią drogi.
Ulica Rolna w Dąbrowie na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 307 do ul. Leśnej o szerokości jezdni 6m, długości 1157m. Nawierzchnia zaprojektowana z betonu asfaltowego oraz droga dla pieszych i rowerów po stronie zachodniej o szerokości 3m o nawierzchni z betonu asfaltowego. Zjazdy, dojścia do furtek zostaną wykonane na szerokości drogi dla pieszych i drogi dla rowerów z betonu asfaltowego, a połączenia z nawierzchnią jezdni i posesjami z kostki betonowej Domino/Behaton koloru grafitowego.
Na ul. Rolnej w Dąbrowie zastosowano elementy uspokojenia ruchu w postaci 5 wyniesionych skrzyżowań ul. Rolnej z ul. Daliową, z ul. Polną i ul. Dzikiej Róży, z ul. Wiśniową i ul. Morelową, z ul. Brzoskwiniową, z ul. Agrestową i ul. Cytrynową o nawierzchni z kostki betonowej Domino/Behaton koloru czerwonego.
KONSULTACJE DOTYCZĄCE KONCEPCJI PROJEKTU STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU NA DROGACH OSIEDLOWYCH ZLOKALIZOWANYCH PO ZACHODNIEJ STRONIE UL. POZNAŃSKIEJ W DĄBRÓWCE
Przedmiotem konsultacji społecznych jest projekt stałej organizacji ruchu na drogach osiedlowych zlokalizowanych po zachodniej stronie ul. Poznańskiej w Dąbrówce.
Projekt zakłada wprowadzenie oznakowania pionowego i poziomego (poprzecznego i krawędziowego). Wszystkie skrzyżowania, za wyjątkiem skrzyżowania ul. Kasztanowej z ul. Cedrową typu rondo, projektuje się jako równorzędne. Usuwa się oznakowanie pionowe progów oraz określające pierwszeństwo na skrzyżowaniach. Progi podrzutowe U-17 zastępuje się progami zwalniającymi U-16d. Zakłada się również uzupełnienia oznakowania parkingów oraz strefy zamieszkania na jej wlotach. Ze względu na strefę zamieszkania usuwa się wyznaczone przejścia dla pieszych oraz znaki o tym informujące. Przewiduje się również uzupełnienie oznakowania dróg jednokierunkowych oraz dróg bez przejazdu.
Zapraszamy zainteresowanych mieszkanek i mieszkańców do składania uwag i sugestii. Wszystkie uwagi i sugestie zostaną przekazane do projektanta.